logo
logo
Přidejte se k Platformě pro romské pedagogy a pedagožky!

Přidejte se k Platformě pro romské pedagogy a pedagožky!

13.11.2024
Učitel/učitelka
Asistent/ka pedagoga
Pracujete ve školství, chcete sdílet své zkušenosti a podpořit vzdělávání romských žáků? Platforma je prostor pro setkávání romských pedagogických pracovníků a pracovnic, kde diskutujeme témata důležitá pro vás – od podpory školní docházky až po prevenci vyhoření, zvyšování kompetencí a vzájemnou podporu i inspiraci.
Obrázek článku

Foto zdroj: PROP (foto ze setkání Platformy)

Připojte se k nám na příštím setkání, kde se budeme věnovat tomu, co pomáhá romským žákům ve škole i v životě. Bude prostor pro sdílení toho, co funguje, a pro společné hledání dalších cest, jak zlepšit vzdělávání našich žáků.

📅 Termín: pátek 29. listopadu 2024
📍 Místo: Konferenční centrum NPI, Senovážné náměstí 25, Praha
💻 Registrace: přes systém Helen https://helen.npi.cz/prihlasovani/kurzy_prihlasit.php?id_kurzu=114710

Dejte svému hlasu váhu – spolu tvoříme změnu. Přijďte sdílet své zkušenosti a zjistit, jakou podporu vám Platforma může nabídnout!

Mohlo by Vás zajímat

Hudební odyssea - Koncertní cyklus

Hudební Odyssea: Karel Košárek, Jiří Kabát a mladí, 22.11.2024

Druhé celostátní setkání ŠKOLA POMÁHÁ: Regionální diskuze o sociální roli škol a spolupráci s partnery

Během týdne od 14. do 18. října 2024 se na krajských pracovištích Národního pedagogického institutu ČR po celé republice uskutečnila druhá série regionálních setkání v rámci kampaně ŠKOLA POMÁHÁ k tématu sociální role školy.

Tisková zpráva: Instituce spojují síly pro rovný přístup a kvalitní vzdělávání  

Praha, 31. října 2024 - Ministerstvo pro místní rozvoj se připojilo k Memorandu o spolupráci v ukončování etnické segregaci ve školství, které na jaře tohoto roku podepsali zástupci MŠMT, Národního pedagogického institutu a výzkumné organizace PAQ Research. Tato iniciativa je zásadní pro zlepšení podmínek romských žáků v takzvaných segregovaných školách tak, aby se všem dětem dostávalo rovného přístupu ke vzdělávání. Memorandum zahrnuje závazek podporovat zřizovatele a ředitele škol v jejich úsilí zvýšit kvalitu výuky pro všechny děti.