logo
logo
Hudební odyssea - Koncertní cyklus

Hudební odyssea - Koncertní cyklus

12.11.2024
Učitel/učitelka
Ředitel/ředitelka
Rodiče
Hudební Odyssea: Karel Košárek, Jiří Kabát a mladí, 22.11.2024
Obrázek článku

Koncertní cyklus Atria Žižkov a Akademie MenART představuje spolupráci mladých hudebníků a jejich mentorů. 

Tato koncertní řada vypráví o setkávání mistrovství současné umělecké špičky, společné vášně a jiskřivé energii nejmladší generace. Ti, kteří došli na pomyslný vrchol, který cesta umělce nabízí, jsou připraveni předávat, sdílet a inspirovat nastupující generaci. Společně se zanoří do fascinujících témat, které studium umění přináší a které otevírá otázky samé podstaty našeho lidství a snažení. Na pódiu se během večera vystřídají jak mentoři, tak jejich žáci ve společně sestaveném programu. Prostor žižkovského Atria je přímo stvořený pro tento typ setkávání.

Partnerem koncertního cyklu je Český rozhlas Vltava a Concertino Praga. Večerem provede zkušený moderátor Mozaiky CRo Vltava Daniel JägerDalší informace

Mohlo by Vás zajímat

Přidejte se k Platformě pro romské pedagogy a pedagožky!

Pracujete ve školství, chcete sdílet své zkušenosti a podpořit vzdělávání romských žáků? Platforma je prostor pro setkávání romských pedagogických pracovníků a pracovnic, kde diskutujeme témata důležitá pro vás – od podpory školní docházky až po prevenci vyhoření, zvyšování kompetencí a vzájemnou podporu i inspiraci.

Druhé celostátní setkání ŠKOLA POMÁHÁ: Regionální diskuze o sociální roli škol a spolupráci s partnery

Během týdne od 14. do 18. října 2024 se na krajských pracovištích Národního pedagogického institutu ČR po celé republice uskutečnila druhá série regionálních setkání v rámci kampaně ŠKOLA POMÁHÁ k tématu sociální role školy.

Tisková zpráva: Instituce spojují síly pro rovný přístup a kvalitní vzdělávání  

Praha, 31. října 2024 - Ministerstvo pro místní rozvoj se připojilo k Memorandu o spolupráci v ukončování etnické segregaci ve školství, které na jaře tohoto roku podepsali zástupci MŠMT, Národního pedagogického institutu a výzkumné organizace PAQ Research. Tato iniciativa je zásadní pro zlepšení podmínek romských žáků v takzvaných segregovaných školách tak, aby se všem dětem dostávalo rovného přístupu ke vzdělávání. Memorandum zahrnuje závazek podporovat zřizovatele a ředitele škol v jejich úsilí zvýšit kvalitu výuky pro všechny děti.