Hlavními tématy bylo:
🔹 Jak může škola aktivně pomoci žákům a rodinám v obtížné životní situaci?
🔹 Kdo je žák se sociálním znevýhodněním a jakou podporu může MŠMT a NPI ČR nabídnout školám? (3. výzva)
🔹 Rovné příležitosti: podpora žáků a rodin se sociálním znevýhodněním pohledem školy a dalších zainteresovaných institucí
Na všech krajích se sešlo pestré publikum a rozproudila se otevřená debata o příležitostech a výzvách, kterým školy čelí při podpoře žáků se sociálním znevýhodněním, i o možnostech financování aktivit pro školy.
➡ Podívejte se na krátkou reportáž, jak to probíhalo v Ústí nad Labem!
Mapa spádovosti je novým nástrojem, který umožňuje snadno a rychle zjistit spádovou školu podle konkrétní adresy, nebo přehledně zobrazit rozdělení spádových oblastí jednotlivých škol ve městech. Tato interaktivní mapa přináší užitečné informace nejen rodičům, ale také zřizovatelům škol, ředitelům a odborníkům na vzdělávání.