Zlepšení efektivity práce v heterogenních třídách vyžaduje účinnou spolupráci mezi učitelem a asistentem pedagoga. Národní pedagogický institut České republiky připravil pro pedagogy odborné semináře zaměřené na spolupráci učitele a asistenta pedagoga v heterogenní třídě. Semináře nabízejí praktické nástroje a strategie pro plánování, průběh a vyhodnocování vzdělávacího procesu s důrazem na individuální potřeby žáků.
Zdroj: Canva
Obsah seminářů:
- praktické nástroje pro nastavení účinného partnerství mezi učitelem a asistentem pedagoga v heterogenní třídě;
- práce s různorodými žáky a odlišnými vzdělávacími úrovněmi;
- efektivní plánování, realizaci a vyhodnocování vzdělávacího procesu s ohledem na individuální potřeby všech žáků;
- vytvoření pozitivního prostředí pro všechny žáky.
Místa a termíny školení:
🗓️ Olomouc: 15. 5. 2024 – přihlášení
🗓️ Plzeň: 29. 5. 2024 – přihlášení
Objevujme společně strategie pro podporu vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a inspirujme se osvědčenými postupy pro práci s heterogenní třídou.