logo
logo
Nabídka říjnových prezenčních seminářů k tématu práce učitele s heterogenní třídou

Nabídka říjnových prezenčních seminářů k tématu práce učitele s heterogenní třídou

19.09.2024
Učitel/učitelka
Ředitel/ředitelka
Školní poradenský pracovník/ce
Asistent/ka pedagoga
Národní pedagogický institut České republiky připravil i na podzimní měsíce pro pedagogy odborné semináře zaměřené na efektivitu práce v heterogenních třídách.
Obrázek článku

V každém z krajů nabízíme v podzimních měsících po dvou seminářích, z nichž první je zaměřen na téma Budování pozitivního třídního klimatu (Modul I) a druhý na Realizaci výuky srozumitelné pro všechny žáky (Modul II). Prezenční semináře nabízí nejen vyučujícím, ale i asistentům a asistentkám pedagoga či vedoucím pracovníkům prohloubení znalostí a dovedností v oblasti plánování, průběhu a vyhodnocování vzdělávacího procesu v heterogenních třídních kolektivech. Na jaká konkrétní témata se můžete těšit?

Modul I: 

učitelova práce s rutinami a rituály navozující pocity „my“

úprava pracovního prostředí tak, aby umožňovala otevřené vyučování

podpora žádoucího chování žáků

Modul II:

používání jednoduchého jazyka a vizuální opory

vytváření pestrých společných učebních situací

průběžné zjišťování porozumění žáků

efektivní nastavování formativního hodnocení tak, aby každý mohl zažít úspěch


V měsíci říjnu proběhnou následující semináře:

👩‍🏫 NPI Olomouc
🗓️ Termín Modul I: 7. 10. 2024 🔗 Přihlásit se můžete zde

🗓️ Termín Modul II: 21. 10. 2024 🔗 Přihlásit se můžete zde


👩‍🏫 NPI Zlín
🗓️ Termín Modul I: 10. 10. 2024 🔗 Přihlásit se můžete zde


👩‍🏫 NPI Plzeň
🗓️ Termín Modul I: 11. 10. 2024 🔗 Přihlásit se můžete zde


👩‍🏫 NPI Praha
🗓️ Termín Modul I: 17. 10. 2024 🔗 Přihlásit se můžete zde

🗓️ Termín Modul II: 18. 10. 2024 🔗 Přihlásit se můžete zde


👩‍🏫 NPI Karlovy Vary
🗓️ Termín Modul I: 22. 10. 2024 🔗 Přihlásit se můžete zde

Mohlo by Vás zajímat

Jak moc důležitá je role školy pro žáky se sociálním znevýhodněním?

Praha, 19. listopadu 2024 – Sociální role školy byla hlavním tématem druhého ročníku celostátního „peer to peer“ setkání vedení škol, které pod názvem „PROPojení ředitelů“ organizoval Národní pedagogický institut ČR (NPI). Setkání se zúčastnilo 450 zástupců vedení ze škol ze sociálně znevýhodněných oblastí, zapojených do projektu Podpora rovných příležitostí (PROP), který NPI zastřešuje.