Struktura videa:
00:15 Úvod do témat videa.
01:18 Tvorba výukových aktivit s využitím nástrojů AI.
03:21 Jak připravit test ze zeměpisu pro žáky a žákyně základní školy ve formátu tabulky s možností importu do dalších aplikací.
07:33 Tvorba obrázků s využitím nástroje AI.
08:57 Jak pomocí AI nástroje shrnout obsah otevřeného PDF dokumentu.
11:46 Personalizace výuky češtiny a jazyků s pomocí AI nástrojů: Akcelerátory učení, trenéři čtení, mapování porozumění textům a hodnocení pokroku.
18:03 Personalizace výuky matematiky pomocí AI nástrojů: Přizpůsobení úkolů a automatická kontrola odpovědí.
20:27 Finální přehled: Souhrn použitých metod.
Zaujalo Vás téma?
Další informace najdete na těchto webových stránkách:
Inspirujeme ředitele a učitele k zavádění umělé inteligence do škol | NPI ČR (revize.edu.cz)
Generativní umělá inteligence pro učitele | NPI ČR (youtube.com)
Umělá inteligence ve škole | NPI ČR (youtube.com)
Umělá inteligence ve škole | revize ICT RVP v ZV | NPI ČR (edu.cz)
AI dětem — umělá inteligence na základních školách | AI dětem, z. s. (aidetem.cz)
Umělá inteligence do škol (AI do škol) | prg.ai (aidoskol.cz)
Tip:
Které sofistikované digitální vzdělávací technologie s umělou inteligencí určené k podpoře individuálního a dynamického stylu učení byly zmíněny ve videu?
Trenér čtení | (Microsoft.com)
Velký přehled AI funkcí v nástrojích Microsoft 365 | (klatovsky.cz)
V druhém díle podcastu Terezy Škoulové s koučkou Zuzanou Smithovou, která se specializuje na efektivní komunikaci mezi rodiči a dospívajícími, pokračuje diskuze o krizové intervenci ve školním prostředí. Tento díl se zaměřuje na praktické tipy a příklady z praxe, které mohou pomoci nejen předcházet stresu a krizovým situacím u žáků, ale také je účinněji zvládat. Důraz je kladen na reakce dětí v krizi – útěk, útok nebo zamrznutí – a na to, jak mohou vyučující citlivě reagovat, aby podpořili emocionální pohodu žáků a zároveň plnili svou ohlašovací povinnost v případě ohrožení dítěte.