Obsah vzdělávacího programu zahrnuje následující oblasti: Heterogenita žáků třídy ZŠ a její projevy, způsoby interpretace a využití odlišnosti žáků ve vzdělávacím kontextu, identifikace speciálních vzdělávacích potřeb žáků ZŠ v heterogenní třídě, vytváření bezpečného prostředí a pozitivního klima ve třídě s žákovskou diverzitou, uspořádání flexibilních žákovských skupin a tříd, podpora podnětného prostředí pro realizaci výuky, aplikace principů individualizace a diferenciace ve výuce, podpora žákovských kooperací.
V měsíci dubnu nabízíme semináře v následujících krajích:
NPI Karlovy Vary | 3. 4. 2024 | odkaz na přihlášení zde |
NPI Hradec Králové | 15. 4. 2024 | odkaz na přihlášení zde |
NPI Olomouc | 18. 4. 2024 | odkaz na přihlášení zde |
NPI Pardubice | 26. 4. 2024 | odkaz na přihlášení zde |
NPI Ústí nad Labem | 30. 4. 2024 | odkaz na přihlášení zde |
NPI Jihlava | 30. 4. 2024 | odkaz na přihlášení zde |
Těšíme se na Vaši účast.
Pracujete ve školství, chcete sdílet své zkušenosti a podpořit vzdělávání romských žáků? Platforma je prostor pro setkávání romských pedagogických pracovníků a pracovnic, kde diskutujeme témata důležitá pro vás – od podpory školní docházky až po prevenci vyhoření, zvyšování kompetencí a vzájemnou podporu i inspiraci.