Obsah vzdělávacího programu zahrnuje následující oblasti: Heterogenita žáků třídy ZŠ a její projevy, způsoby interpretace a využití odlišnosti žáků ve vzdělávacím kontextu, identifikace speciálních vzdělávacích potřeb žáků ZŠ v heterogenní třídě, vytváření bezpečného prostředí a pozitivního klima ve třídě s žákovskou diverzitou, uspořádání flexibilních žákovských skupin a tříd, podpora podnětného prostředí pro realizaci výuky, aplikace principů individualizace a diferenciace ve výuce, podpora žákovských kooperací.
V měsíci dubnu nabízíme semináře v následujících krajích:
NPI Karlovy Vary | 3. 4. 2024 | odkaz na přihlášení zde |
NPI Hradec Králové | 15. 4. 2024 | odkaz na přihlášení zde |
NPI Olomouc | 18. 4. 2024 | odkaz na přihlášení zde |
NPI Pardubice | 26. 4. 2024 | odkaz na přihlášení zde |
NPI Ústí nad Labem | 30. 4. 2024 | odkaz na přihlášení zde |
NPI Jihlava | 30. 4. 2024 | odkaz na přihlášení zde |
Těšíme se na Vaši účast.
Praha, 19. listopadu 2024 – Sociální role školy byla hlavním tématem druhého ročníku celostátního „peer to peer“ setkání vedení škol, které pod názvem „PROPojení ředitelů“ organizoval Národní pedagogický institut ČR (NPI). Setkání se zúčastnilo 450 zástupců vedení ze škol ze sociálně znevýhodněných oblastí, zapojených do projektu Podpora rovných příležitostí (PROP), který NPI zastřešuje.